MATRÍCULA CURS 24-25

MOLT IMPORTANT: La documentació per a la matrícula ha d'estar correctament signada i emplenada amb lletra clara i llegible. Alguna documentació la podeu emplenar amb ordinador, imprimir-la i portar-la al centre signada. La documentació ha de vindre en qualsevol de les dues llengües oficials: valencià o castellà. Si no és el cas, cal aportar una traducció vàlida i oficial.

ALUMNAT NASCUT EN EL 2021 QUE CURSARÀ INFANTIL 3 ANYS o QUALSEVOL ALUMNAT QUE VULGA MATRICULAR-SE AL NOSTRE CENTRE

• Fotocòpia del llibre de família (matrimoni i fills) o certificat de naixement del xiquet/a expedit pel registre civil.
  • Fotocòpia dels DNI/NIE/passaport/permís de residència del pare, la mare i el xiquet en cas de tindre'l
  • Fotocòpia de la targeta sanitària d'assistència del xiquet/a (SIP)
  • Certificat d'empadronament del xiquet/a
  • 2 fotos tamany carnet de l'alumne/a.
  • En cas de separació o no convivència dels progenitors:cal aportar una fotocòpia de la última sentència judicial o conveni regulador en el cas de parelles de fet.
  • En cas de violència de gènere caldrà aportar la documentació del jutjat actualitzada amb les mesures cautelars vigents en data de matrícula per a que puga ser contemplada en el procés.
  • Instància generada en el procés d'admissió per la web de Conselleria (https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicio/) signada per un dels progenitors. En cas de separacions o no convivència un dels progenitors farà la instància telemàtica però caldrà la signatura dels dos progenitors.

DOCUMENTS QUE CAL IMPRIMIR, EMPLENAR I SIGNAR.

( DESCARREGABLES A CONTINUACIÓ)

INFORMACIÓ IMPORTANT

• La família té l'obligació d'informar al centre de qualsevol canvi que es produïsca en les dades proporcionades al centre (telèfons,domicili, situació familiar....)i d'actualitzar la documentació que puga repercutir en aspectes organitzatius (recollida alumnes, canvi persones autoritzades....)
  • En cas de separació legal dels progenitors cal signar pare i mare la instància d'admissió i tota la documentació que es lliure al centre. Amb la firma d'un sol progenitor no s'admetrà cap documentació.
  • Protocol salut: en cas d'alumnat amb al·lèrgies o malalties cròniques cal notificar al centre i s'informarà de la documentació que caldrà aportar.Document descarregable informatiu. Feu clic ací
  • El centre disposa d'un canal de Telegram informatiu voluntari al que us podreu unir una vegada presentada la documentació al centre. El centre facilitarà l'enllaç o s'enviarà per correu electrònic a les persones interessades en rebre aquesta informació. Es recomana estar unit al canal del centre ja que la informació general s'envia en format digital i es prescindeix del paper

DESCÀRREGA DE DOCUMENTS

DESCARGA DE DOCUMENTACIÓN