BEQUES DE MENJADOR

INFORMACIÓ MATERIAL ESCOLAR

Bon dia,hui 16 de novembre al tauler d'anuncis es troba disponible el llistat de persones beneficiàries i no beneficiàries de l'ajuda del material escolar.

📍Teniu un termini de 10 dies per portar factures si voleu cobrar l'ajuda. Quan Conselleria pague l'ajuda i comprove les factures farem la transferència a les persones que estan al llistat i han portat les factures correctament.

👉Si no apareixeu al llistat de beneficiàries és perquè no es va sol·licitar i no es va marcar la casella corresponent en el moment de demanar l'ajuda.

PUBLICATS HUI 23 D'OCTUBRE ELS LLISTATS DE BEQUES DE MENJADOR CURS 23-24

Ja s'han publicat al tauler d'anuncis de l'entrada de l'escola els llistats definitius de beques de menjador per al curs 23-24.

Les persones beneficiàries amb 19 i 20 punts o beca directa, cal que porten al centre la factura de material escolar comprat( a nom del sol.licitant de l'ajuda i amb data màxima de 30 de setembre) junt amb la fulla de domiciliació bancària que adjuntem.
Podran entregar-ho a les 9h a la conserge o en horari de secretaria.

ajuda material escolar beneficiaris 23-24

Us adjuntem el model de sol·licitud per a demanar la beca de menjador per al curs 2023-2024 i informació general sobre terminis i procediments per sol·licitar les beques.

Aquest imprés és per a beques noves. Aquelles families que van demanar beca el darrer curs cal que descarreguen l'esborrany disponible a Web Familia i el porten al centre signat. Adjuntem també informació general de beques

NOU XEC PER A MATERIAL ESCOLAR

✏ Ja es pot demanar la nova ajuda per a material escolar no curricular per a l'alumnat d’Infantil, Primària i Educació Especial pertanyent a famílies en situació de vulnerabilitat socioeconòmica.

📓 L’alumnat que ja reba la beca íntegra de menjador té dret a rebre aquesta nova ajuda sempre que ho sol·licite en el seu centre educatiu abans que finalitze el període de matrícula del curs 2023-2024.

⬇ Més informació:

INFORMACIÓ GENERAL BEQUES

BEQUES MENJADOR 23-24

SOL·LICITUD BEQUES MENJADOR NOVES

IMPRÉS AJUDA MATERIAL ESCOLAR

AJUDES MATERIAL 23-24

MODEL AL·LEGACIÓ AJUDES DE MENJADOR.

Les persones interessades en interposar un recurs a la beca concedida disposaran d'un mes per a fer-ho. Cal que emplenen el model de recurs que adjuntem i la documentació justificativa que acredite el recurs presentat.

El recurs s'haurà d'entregar en horari de secretaria. Cal portar de casa les fotocòpies de la documentació que es presente. En el centre us podem facilitar els models del recurs.

Model Recurs Menjador