NORMES FUNCIONAMENT MENJADOR

• Tots els dies a les 9 h. es passa llista dels comensals per saber el número de menús que s’han de demanar, per tant, qui no ha assistit a classe es considera que no es queda al menjador. Cal que aviseu al centre si l’alumne no ha entrat a les 9:00h i voleu que es quede al menjador. Recordeu també notificar les al·lèrgies o intoleràncies a principi de curs amb el corresponent informe mèdic.

• El menjador comença el primer dia lectiu i acaba el últim dia lectiu

• La quota diària és de 4,25 €. El pagament és exclussivament mensual per domiciliació bancària. No es pot acumular més d’un mes de deute, això implicaria no poder fer ús del servei de menjador.

• Per la no assistència dels comensals* de menjador habitual se’ls decomptarà, sempre que avisen al centre abans de les 9:10h i siga per causes justificades, la part corresponent al menjar. Aquesta quantitat es farà efectiva el mes següent.

• Les normes de funcionament i utilització del servei complementari de menjador escolar estan reflexades a les seues normes d’organització.

Per a qualsevol dubte o aclariment cal parlar en la persona encarregada del menjador: Loles Muñoz o amb el director Ximo Alfonso

*comensals de 5 dies i NO becats