3 ANYS

EL PERÍODE D'ADAPTACIÓ

Els primers anys de la vida són els moments de major fragilitat i dependència emocional dels infants. Per això al nostre centre es vetla perquè en els moment d'acollida escolar es donen les condicions necessàries per establir vincles afectius i segurs i a més es concreten els elements pedagògics necessaris per garantir-ho.

footweb

El nostre centre organitza l'entrada de forma escalonada respectant sempre els criteris establerts a les instruccions d'inici de curs. L'horari del periode d'adaptació pot ser flexible en les entrades i eixides. És important seguir els consells de l'equip d'infantil i que es transmeta tranquil·litat als xiquets i xiquetes en els seus primers dies. És un procés que cal viure amb naturalitat.

Durant el mes de setembre es realitzarà, exclusivament per les tutores o tutors de les xiquetes i dels xiquets que inicien l’escolaritat en el primer i en el Segon Cicle, l’entrevista inicial amb els pares i les mares. El model és el que figura en l’annex l de l'Ordre de 24 de juny de 2008 de la Conselleria d'Educació sobre l'avaluació de l'etapa d'Educació Infantil. Una vegada complimentada, formarà part de l’historial educatiu de l’alumnat.

Feu clic ACÍ o a la imatge de l'esquerra per emplenar aquest formulari que rebrà el centre i es tractarà en l'entrevista que es farà a setembre