L’IES Josep de Ribera visita Pärnu (Estònia) gràcies al projecte Erasmus+ : “Promoure el benestar social, emocional i físic”

Alumnes de l’IES Josep de Ribera, juntament amb alumnes de Itàlia, Alemanya i Estònia han compartit al llarg d’una setmana experiències i treball amb grups transnacionals arran del programa preparat per l’equip de Pärnu anomenat “Schools on the move”.
Al llarg de la setmana els alumnes han treballat en grups transnacionals, mitjançant recerca, grups de discussió i presentacions finals. Per a tots ha quedat patent com la pràctica regular de l’esport aporta beneficis, no només a nivell físic sinó també emocional i mental. El programa ha inclòs la visita i participació en xerrades i activitats interactives al “Centre estatal d’Investigació de l’Activitat Física en la Ciutat Universitària de Tärtu” i al “Museu Estatal de les Olimpíades de Tärtu”.
Els alumnes també han pogut participar de manera activa en classes d’Educació Física impartides pels professors a l’Institut de Pärnu.
El programa també ha inclòs una visita guiada a la ciutat de Pärnu i la visita a la ciutat medieval de Tallinn, capital d’Estònia i ciutat patrimoni de la humanitat de la UNESCO. S’ha visitat la torre d’ emissio de TV estatal, situada en la mateixa ciutat de Tallinn.
Camí a casa tots els alumnes han explicat com la participació en este programa sobre totes les coses els ha fet entendre la riquesa de la interculturalitat europea.