Quadern virtual del professor

cuadernovirtualprofesoradoEl quadern virtual del professor és un llibre de càlcul, fet amb Google Drive, que intenta substituir la llibreta de notes que els professors sempre hem utilitzat per anar prenent nota de l’aprenentatge dels alumnes.

És totalment lliure i per tant la podem descarregar, modificar i redistribuir sense finalitats comercials sense cap problema.

Aquest quadern no intenta ser l’única eina que el professor utilitzi per avaluar als alumnes, ja que tenir rúbriques d’activitats ens permetrà afinar molt més, però pot ser una bona eina de resum.

S’haurà de tenir un llibre de càlcul per cada assignatura que tinguem. Si, per exemple, feu classe de Tecnologia en un institut de 3 línies i la impartiu a 1r i 2n d’ESO, haureu de tenir 6 llibres de càlcul. Un per a 1r A, un per a 1r B, un per a 1r C, un per a 2n A, un per a 2n B i un per a 2n C.

Accedir a la pàgina…