Xarxa llibres Val

XARXA LLIBRES

L'alumnat participant en el Programa de la Xarxa de Llibres durant el curs 2022-2023 NO Haurà de presentar cap sol·licitud per a ser-ho durant el 2023-2024 perquè aquesta condició es manté, excepte si renúncia. En cas de renúncia, ho haurà de fer de manera explícita mitjançant sol·licitud habilitada a aquest efecte en al moment del lliurament dels llibres.

Les persones que vulguen participar en la Xarxa de llibres per primera vegada hauran de sol·licitar-lo d'acord amb el model de sol·licitud que consta en la web de la Conselleria o en l'enllaç anterior i presentar-la en el centre on es trobe matriculat l'alumne en el curs 2022-2023. El període de presentació de sol·licituds de participació en el Banc de Llibres finalitza el 10 de novembre. Els nous participants hauran d'entregar el lot complet de llibres. Si un alumne es trasllada de centre, entregarà els llibres en el centre en el que siga baixa. Si el lot de llibres no s'entrega complet, les famílies hauran de reposar el llibre extraviat.

L'alumnat que vaja a cursar 2n de Batxillerat en el curs 2023-2024 i va ser participant de la Xarxa de Llibres en el curs 2021-2022 en quart d'ESO, es considerarà participant automàticament, sempre que retorne el lot de llibres de 1r de Batxillerat.

Excepcionalment, per a la constitució del Banc de Llibres de Batxillerat per al curs 2023-2024, el lliurament del 85% dels llibres de primer de Batxillerat tindrà la mateixa consideració que el lliurament del lot complet. Aquests llibres podran presentar estats de conservació diversos, s'admetran sempre que no dificulte la lectura dels textos i, per tant, siguen susceptibles de ser reutilitzats. El lliurament dels llibres de 1r de Batxillerat podrà fer-se en el gimnàs del centre del 26 al 30 de juny entre les 10.00 i les 13.00 hores.

xarxa23-24