Job shadowing – Linz, Austria

Una dels senyals d'identitat de l'IES Severo Ochoa d'Elx és l'aposta per una metodologia activa i innovadora, la qual cosa implica que la formació contínua del professorat siga un dels pilars bàsics. Entre els projectes que contribueixen a aquest corrent innovador del centre està l'Erasmus + KA1 anomenat “Cap al 2030”.

Una de les mobilitats que s'han dut a terme dins d'aquest projecte ha tingut lloc en Linz, Àustria, en la BHAK International School, del 16 al 20 de maig de 2022. A aquest Job Shadowing han assistit les professores del nostre centre Ángela Pagés Sánchez i María Teresa Arco Boga.

El programa d'aquesta visita s'ha centrat en l'observació directa per a conéixer les pràctiques docents de l'escola, sobretot referent al Projecte TESLA de sostenibilitat, així com observar l'organització d'aquest centre educatiu.

Aquesta experiència va ser compartida a la volta amb tot el professorat de l'IES Severo Ochoa, amb la finalitat que alguna de les estratègies de treball observades per Ángela i María Teresa puga ser d'utilitat per a més docents.

Linz5
Linz1