Treballs finals Next Station, Hope

Vos presentem els treballs finals que han fet els alumnes de 1r J, del cicle de Desenrotllament d’Aplicacions Web, dins del projecte eTwinning Next Station, Hope. Es tracta de treballs web sobre diferents temàtiques, totes elles en relació amb el ferrocarril. Per fer aquests treballs els alumnes han emprat diferents technologies XML apreses al mòdul formatiu de Llenguatges de marques i sistemes de gestió d’informació. En concret han emprat XML, XHTML, CSS, XPath, XSLT, DOM i JavaScript.

Es tracta de treballs fets en grup i on la informació emprada ha estat compilada en part juntament amb companys de Turquia, Polònia i Sèrbia. En concret, els centres participants, hem sigut:

Borusan Asım Kocabıyık Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, Esenyurt, Turquía
Nevşehir Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, Merkez, Turquía
II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu, Inowrocław, Polonia
ITHS- Srednja škola za informacione tehnologije Beograd, Београд / Beograd, Serbia
IES Severo Ochoa, Elche/Elx, España

Podeu veure els treballs fent-hi clic sobre els encapçalaments o les imatges següents.

Línies de ferrocarril

Història del ferrocarril

El ferrocarril al cinema

Cançons sobre el ferrocarril