Webdemic també ha obtingut el Segell de Qualitat Europeu

A més del Segell de Qualitat nacional, i també per cinqué curs consecutiu, el nostre projecte eTwinning, Webdemic, ha obtingut el Segell de Qualitat Europeu. En aquesta ocasió, són 527 docents espanyols els qui han obtingut aquest reconeixement en l’edició de Segells de Qualitat Europeus 2020.

El projecte desenvolupat el curs 2019-20 pels alumnes del grup 1r J del cicle de Desenvolupament d’Aplicacions Web, conjuntament amb el Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi d’Istanbul ha obtingut aquest reconeixement Europeu que ens dóna energia per seguir endavant amb més força amb nous projectes.

La temàtica del projecte és el desenvolupament web, els alumnes han treballat en grups al voltant d’aquest tema i, com a producte final, han desenvolupat llocs web sobre diferents llenguatges i eines del desenvolupament web. Aquests treballs, així com altres materials del projecte, es poden consultar a Internet.

Finalment, felicitar a tots els alumnes i docents participants per la seua tasca. Enhorabona!