Free Computer : Open Your Mind, Open Your Source!

Un curs més el nostre Centre participa en un projecte eTwinning conjuntament amb el Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi d’İstanbul. Els nostres alumnes del cicle de Desenrotllament d’Aplicacions Web, del curs 1r J participen en aquest projecte. En aquest cas, el projecte tracta sobre programari lliure i en especial sobre sistemes operatius lliures. Com a producte final desenvoluparem continguts web sobre aquest tema. En el cas dels nostres alumnes, empraran els coneixements adquirits al mòdul de Llenguatge de marques per desenvolupar els treballs web.

Estem treballant en el projecte des d’inicis d’octubre i a hores d’ara ja hem fet els primers treballs, com l’organització en grups, les presentacions dels participants, dels centres educatius, de les regions i dels estats participants, així com el disseny d’un logo.

En el lloc web del projecte podeu seguir moltes de les tasques que estem duent a terme.