Campanya per Ucraïna: Stop War/ Campaña por Ucrania: Stop War

L’IES Cap de L’Horta ha començat aquesta setmana una campanya de sensibilització davant la greu situació que es viu a Ucraïna. Volem que tota la nostra comunitat educativa siga conscient del patiment que el poble ucraïnès està sofrint a causa de la invasió militar del seu territori i, al mateix temps, tractar de fer arribar alguna ajuda econòmica. És per això que s’ha iniciat la recollida de diners en les diferents classes per part d’alumnat voluntari, que s’encarregarà de la difusió i recepció de la campanya «Un euro per Ucraïna». Demanarem que tots aquells que puguen donen com a mínim un euro per persona – si es pot més, millor-. La recaptació total serà lliurada a la Creu Roja internacional, que treballa de forma segura en la ajuda als refugiats i dins del país.

Així mateix es farà un acte de centre en el que alumnat de l’institut de diverses procedències – entre elles ucraïnesa i russa- llegiran diversos poemes i un manifest comú en el que mostrarem el nostre rebuig a la guerra i el nostre desig de pau i acord entre els pobles d’Europa. Vos animen a participar!!

El IES Cabo de las Huertas ha iniciado esta semana una campaña de sensibilización ante la grave situación que se vive en Ucrania. Queremos que toda nuestra comunidad educativa sea consciente del sufrimiento que el pueblo ucraniano está teniendo a causa de la invasión militar de su territorio y, al mismo tiempo, tratar de hacer llegar alguna ayuda económica. Por eso, se ha iniciado la recogida de dinero en las diferentes clases por parte de alumnado voluntario, que se encargará de la difusión y recepción de la campaña «Un euro por Ucrania». Pediremos que todos aquellos que puedan den como mínimo un euro por persona – si se puede más, mejor-. La recaudación total será entregada a la Cruz Roja Internacional, que trabaja de forma segura en la ayuda a los refugiados y dentro del país.

Así mismo se hará un acto de centro en el que alumnado del instituto de varias procedencias – entre ellas ucraniana y rusa- leerá varios poemas y un manifiesto común en el que mostraremos nuestro rechazo a la guerra y nuestro deseo de paz y acuerdo entre los pueblos de Europa. Os animamos a participar!!