Recepció i acollida alumnat 1ESO/ Recepción y acogida alumnado 1ESO

Benvolgudes famílies:

Els informem que l’alumnat de 1ESO se incorporarà al centre el pròxim dia 8 de setembre a les 11.00 hores. L’entrada es realitzarà per la porta de vianants del carrer Curricà, en la part posterior de l’edifici, que serà la seua entrada i eixida habitual. Una vegada rebuts pels seus tutors-es al jardí posterior es dirigiran a la seua aula per a iniciar les seues dues jornades d’acolliment. A les 13.00 eixiran per la mateixa porta acompanyats del seu tutor-a.

L’endemà tindrà lloc la segona jornada de recepció amb un horari especial de 08.55 a 12.00 hores, amb activitats de cohesió grupal i adaptació al nou centre. El divendres dia 10 serà el seu primer dia d’activitat lectiva normal entre les 07.55 i les 14.05.

Els recordem que les famílies no tindran accés al recinte escolar i que l’alumnat haurà de vindre proveït de mascareta i mantenir la distància de seguretat. Seria recomanable a més que porten esmorzar i aigua.

Els donem la benvinguda al nou curs agraint la confiança depositada en el nostre centre.

Atentament,

La Direcció

Estimadas familias:

Les informamos de que el alumnado de 1ESO  se incorporará al centro el próximo día  8 de septiembre a las 11:00 horas. La entrada se realizará por la puerta peatonal de la calle Curricán, en la parte posterior del edificio, que será su entrada y salida habitual. Una vez recibidos por sus tutores-as en el jardín posterior se dirigirán a su aula para iniciar sus dos jornadas de acogida. A las 13:00 saldrán por la misma puerta acompañados de su tutor-a.

Al día siguiente tendrá lugar la segunda jornada de recepción con un horario especial de 08:55 a 12:00 horas, con actividades de cohesión grupal y adaptación al nuevo centro. El viernes día 10 será su primer día de actividad lectiva normal entre las 07:55 y las 14:05.

Les recordamos que las familias no tendrán acceso al recinto escolar y que el alumnado deberá venir provisto de mascarilla y mantener la distancia de seguridad. Sería recomendable además que traigan almuerzo y agua.

Les damos la bienvenida al nuevo curso agradeciendo la confianza depositada en nuestro centro.

Atentamente,

La Dirección