12º Concurs Generació €uro

El nostre alumnat de 1r de Batxillerat Lucía Bosch, Ema Rodenstein, Daniel Rodríguez, Pedro Moreno i Antonio Seco, formant part de l’equip Euroleague van participar a Madrid a la fase final de la XII edició del Concurs Generació Euro convocat pel Banc d’Espanya.

A la final van quedar classificats com a segons finalistes (3r lloc), després d’una decisió molt difícil pel jurat.

Voldriem felicitar des d’ací el treball de l’alumnat que ens ha representat i, en especial, de la professora Elvira Mataix que els ha preparat a consciència i ha treballat durament per l’èxit del concurs. L’experiència assolida pel nostre alumnat i el professorat que, d’alguna manera s’ha involucrat en el desenvolupament del projecte és molt enriquidora.

Val a dir que de 415 equips que es presentaren al concurs (2075 alumnes), tan sols 3 equips arribaren a la final i això ja és un èxit enorme.

Moltes felicitacions a tothom.

Ací us deixem un enllaç al video resum creat pel Banc d’Espanya

De esquerra a dreta: Elvira Mataix, Lucia Bosch, Ema Rodenstein, Antonio Seco, Daniel Rodríguez, Pedro Moreno.