Proves Homologades Idiomes 22-23

La setmana vinent se celebraran les proves homologades d’idiomes anglés i francés a la biblioteca del centre Gloria Fuertes. Tindran lloc durant la jornada lectiva, per la qual cosa l’alumnat participant no podrà fer altres proves ni tindre faltes d’assistència. Durant eixos dies no hi haurà servei de biblioteca als esplais.

Els llistats d’admesos a les proves està disponible al tauler d’anuncis oficials del centre junt a la secretaria. L’alumnat candidat acudirà a classe amb normalitat i eixirà a les hores assignades per fer les proves d’idiomes.

• La prova d’anglés tindrà lloc el dimarts 22 de març entre les 11’00 i les 14’30 hores.
  • La prova de francés tindrà lloc el dimecres 23 entre les 11’15 i les 13’00 hores.

Al següent enllaç podeu trobar la guia del candidat a les proves elaborada per la Conselleria: Guía de la persona candidata

Els llistats d’alumnat apte i no apte estaran publicats al tauler d’anuncis del centre a partir del 4 d’abril de 2023.