Final de trimestre

Benvolgudes famílies:

Us informem que l’últim dia de classe serà el proper dimecres 22 de desembre amb horari des de les 08’00 fins les 11’45. A les 11’05 tindrà lloc el lliurament dels butlletins de notes per part del tutors-es a l’alumnat d’ESO i 1r de Batxillerat. Les notes també es podran consultar a webfamília a partir del dia 23. Les notes de l’alumnat de 2n de batxillerat es van publicar el passat 26 de novembre.

Les consultes o aclariments sobre les qualificacions es faran al professorat per webfamília o personalment a les hores d’atenció per via telefònica.

Les vacances de Nadal són des del dia 23 de desembre al 7 de gener de 2022, ambdós inclosos. El dia 10 de gener se reprendrà l’activitat ordinària dels diferents grups d’acord amb el seu horari habitual.

Un any més, hem aconseguit superar el primer trimestre d’un curs molt complex per la situació de pandèmia que patim. El claustre i tot el personal del centre vol reconèixer l’esforç del nostre alumnat i famílies per tal d’observar les mesures de prevenció i seguretat. La col.laboració de tots ha fet possible que la incidència del virus al centre haja sigut mínima. Els animem a continuar amb la mateixa determinació durant les festes nadalenques i en el que resta de curs.

Només ens resta desitjar-los unes bones festes i feliç any nou.

L’Equip Directiu

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Estimadas familias:

Les informamos de que el último día de clase será el próximo miércoles 22 de diciembre con horario desde las 08’00 hasta las 11’45. A las 11’05 tendrá lugar la entrega de boletines de notas por parte de los tutores y tutoras al alumnado de ESO y 1º de Bachillerato. Las notas también se podrán consultar en webfamilia a partir del día 23. Las notas del alumnado de 2ª de Bachillerato se publicaron el pasado 26 de noviembre.

Las consultas o aclaraciones sobre las calificaciones se realizarán al profesorado a través de webfamilia o personalmente en las horas de atención por vía telefónica.

Las vacaciones de Navidad son desde el día 23 de diciembre al 7 de enero de 2022, ambos inclusive. El día 10 de enero se reanudará la actividad lectiva ordinaria de los diferentes grupos en su horario habitual.

Un año más hemos conseguido superar el primer trimestre de un curso muy complejo por la situación de pandemia que sufrimos. El claustro y todo el personal del centro queremos reconocer el esfuerzo de nuestro alumnado y familias para observar las medidas de prevención y seguridad. La colaboración de todos ha hecho posible que la incidencia del virus en el centro haya sido mínima. Les animamos a continuar con la misma determinación durante las fechas navideñas y en lo que queda de curso.

Tan solo nos queda desearles unas felices fiestas y un feliz y saludable año nuevo.

El Equipo Directivo