Revista «Atando Cabos ’21»

Un any més publiquem la nostra revista «Atando Cabos», que recull la nostra activitat com a centre del curs passat. Tot i la pandèmia vam aconseguir dur a terme moltes iniciatives i complementar els aprenentatges del nostre alumnat treballant els nostres valors. Donem les gràcies a tot el professorat i alumnat que ha col·laborat en aquesta edició. Ací teniu l’enllaç a la versió online.

Un año más publicamos nuestra revista «Atando Cabos», que recoge nuestra actividad como centro del curso pasado. Pese a la pandemia conseguimos llevar adelante muchas iniciativas y complementar los aprendizajes del alumnado trabajando nuestros valores. Damos las gracias a todo el alumnado y profesorado que ha colaborado en esta edición. Aquí tenéis el enlace a la versión online.