Reunió amb les famílies de 6é de primària / Reunión con las familias de 6º de primaria

Dins del nostre pla de transició, el proper dijous 3 de juny a les 18’00 tindrem una reunió telemàtica per informar als pares i mares de l’alumnat dels nostres centres de primària adscrits sobre la nova etapa que començaran els seus fills i filles amb nosaltres a partir del curs pròxim. Convocatòria amb enllaç ací.

Dentro de nuestro plan de transición, el próximo jueves 3 de junio a las 18’00 tendremos una reunión telemática para informar a los padres y madres del alumnado de nuestros centros adscritos sobre la nueva etapa que sus hijos e hijas comenzarán con nosotros el curso que viene. Convocatoria con enlace aquí.