Setmana de la Transició

Durant aquesta setmana hem realitzat la «Setmana de la Transició» en la que els nostres alumnes de 1r d’ESO han preparat el projecte d’acompanyament i acollida per l’alumnat dels nostres centres de primària adscrits. La situació sanitària ens ha impedit fer la tradicional visita al centre, per la qual cosa tutors-es i alumnat han decidit fer la visita virtual. D’una banda un grup d’alumnes ha elaborat un vídeo sobre les instal.lacions del centre en els nostres tres idiomes: valencià, castellà i anglés.  D’altra banda, hem tingut sis sessions virtuals a través de la plataforma webex en les que l’alumnat ha pogut compartir experiències i dubtes sobre el centre. Gràcies a tot l’alumnat i professorat per l’èxit de la iniciativa. (veure més)