Premis extraordinaris al rendiment acadèmic curs 19-20

S’ha publicat la resolució de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació  per la qual es concedeixen els premis extraordinaris al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria corresponents al curs 2019-2020. El centre està d’enhorabona ja que les nostres alumnes Leire Cerro i Teresa Heredia han estat guardonades amb el premi.

L’alumnat premiat rebrà un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, que serà entregat en un acte acadèmic organitzat a l’efecte. La resolució fa referència a que malgrat la situació excepcional i sobrevinguda ocasionada per la Covid-19 a final del curs passat, l’alumnat ha fet un esforç extraordinari, que s’ha reflectit en els resultats acadèmics.