Proves d’Accés a la Universitat.

La Conselleria ens comunica que les PAU tindrán lloc en els instituts per evitar situacions d’aglomeració o de transport massiu de l’alumnat que, així, se sentirà més segur si pot realitzar les proves en el seu propi centre. D’eixa manera, també es contribuirà a una major tranquil·litat de les seues famílies.

Tan sols es tracta de la comunicació de la notícia. Encara falten per definir els detalls. Continuarem informant.

——————————————————————————————————————————————————

La Consellería nos comunica que las PAU se realizarán en los institutos para evitar situaciones de aglomeración o de transporte masivo del alumnado que, así, se sentirá más seguro si puede realizar las pruebas en su propio centro. De esta manera, también se contribuirá a una mayor tranquilidad de sus familias.

Tan solo se trata de la comunicación de la noticia. Todavía quedan por definir los detalles. Continuaremos informando.