L’educació infantil de 3 a 6 anys en el CEIP Ferrández Cruz s’enfoca a proporcionar als xiquets i xiquetes una educació integral i lúdica, que fomente el desenvolupament d’habilitats cognitives, emocionals, socials i motores. Els programes educatius es dissenyen tenint en compte les necessitats individuals de cada estudiant, amb l’objectiu que puguen adquirir habilitats i coneixements de manera progressiva, i en un entorn segur i respectuós.

Els docents utilitzen una metodologia participativa i activa, que incentiva als alumnes i alumnes a aprendre mitjançant l’exploració, l’experimentació i el joc. Les activitats educatives inclouen jocs didàctics, manualitats, contacontes, cançons, balls i altres activitats creatives i divertides. D’aquesta manera, es fomenta la creativitat i la imaginació, i es desenvolupen habilitats socials com el treball en equip, l’empatia i el respecte pels altres.

L’aprenentatge es realitza a través de diversos àrees, com ara el llenguatge, la matemàtica, la música, la plàstica, l’educació física, entre altres, per a proporcionar una educació integral. A més, el CEIP Ferrández Cruz compta amb una aula específica per a l’educació infantil, que està dissenyada per a fomentar l’aprenentatge a través de l’exploració i la interacció amb l’entorn.