El calendari escolar del CEIP Ferrández Cruz es regeix per les normatives establides per la Conselleria d’Educació de la Comunitat Valenciana i es compon de dos períodes principals: el curs escolar i les vacances.

El curs escolar es divideix en tres trimestres, el primer dels quals comença a mitjan setembre i acaba al desembre. El segon trimestre comença al gener i finalitza a la fi de març, mentre que el tercer trimestre comença a l’abril i finalitza al juny.

Durant el curs escolar, s’estableixen dies festius i no lectius, que solen coincidir amb dates especials com el Nadal, la Setmana Santa o el Dia de la Constitució. A més, existeixen jornades de formació per al professorat i dies de vacances que són propis de cada centre educatiu.

Les vacances escolars, d’altra banda, inclouen les vacances de Nadal, que solen tindre una duració de dues setmanes i se situen a la fi de desembre i principis de gener. Les vacances de Setmana Santa solen durar al voltant d’una setmana i se situen entre març i abril. Finalment, el període d’estiu comença a la fi de juny i s’estén fins a mitjan setembre, la qual cosa representa les vacances escolars més llargues de l’any.

Calendario Escolar 2021-2022 - Ayuntamiento de Elche