L’educació primària en el CEIP Ferrández Cruz per a xiquets i xiquetes de 6 a 8 anys, s’enfoca a proporcionar una educació integral que fomente el desenvolupament d’habilitats cognitives, emocionals, socials i motores. Els programes educatius es dissenyen perquè els alumnes i alumnes puguen adquirir habilitats i coneixements de manera progressiva i en un entorn segur i respectuós.

En aquesta etapa, es fomenta l’aprenentatge a través de l’exploració, el descobriment i el treball en equip. Els docents utilitzen una metodologia participativa i activa, que incentiva als alumnes i alumnes a aprendre de manera lúdica i creativa. Les activitats educatives es realitzen a través de diferents àrees, com el llenguatge, la matemàtica, la ciència, la música, la plàstica, l’educació física i l’educació en valors.

El CEIP Ferrández Cruz compta amb un equip de docents altament qualificats i compromesos, que utilitzen recursos didàctics i tecnològics per a fer les classes més interessants i participatives. A més, es duen a terme projectes educatius i activitats complementàries que permeten als alumnes i alumnes adquirir habilitats i coneixements de manera pràctica i dinàmica.

Els alumnes i alumnes d’educació primària també reben suport emocional i psicològic, amb la finalitat de fomentar la seua autoestima i desenvolupament personal. Així mateix, se’ls inculca valors com el respecte, la tolerància, la responsabilitat i la solidaritat, perquè puguen desenvolupar una actitud crítica i compromesa amb la societat.

Primaria de 6 a 8 años – CEIP LA CELADA