L’educació primària en el CEIP Ferrández Cruz per a xiquets i xiquetes de 8 a 10 anys se centra en proporcionar una educació integral que fomente el desenvolupament d’habilitats cognitives, emocionals, socials i motores. Els programes educatius estan dissenyats perquè els alumnes i alumnes puguen adquirir habilitats i coneixements de manera progressiva i en un entorn segur i respectuós.

En aquesta etapa, es busca fomentar l’aprenentatge autònom i la capacitat crítica en els estudiants, els qui comencen a desenvolupar un pensament més abstracte i reflexiu. Per a això, s’utilitzen mètodes pedagògics que promouen la participació activa de l’alumnat, el treball en equip i la resolució de problemes.

Els docents del CEIP Ferrández Cruz compten amb una àmplia experiència i formació en el seu camp, la qual cosa els permet oferir una educació de qualitat als seus estudiants. A més, utilitzen recursos didàctics i tecnològics per a enriquir el seu ensenyament i fer-la més atractiva i participativa.

En aquesta etapa, els alumnes i alumnes comencen a explorar diverses àrees del coneixement, com les matemàtiques, la llengua, les ciències, la música, l’educació física i l’educació en valors. A més, es promou el desenvolupament d’habilitats socials i emocionals, amb l’objectiu de fomentar l’empatia, la solidaritat i la tolerància.

En el CEIP Ferrández Cruz, es duen a terme diversos projectes educatius i activitats complementàries que permeten als estudiants desenvolupar les seues habilitats i coneixements de manera pràctica i dinàmica. Aquestes activitats també els permeten adquirir valors com el respecte, la responsabilitat i la convivència en comunitat.

Primaria de 8 a 10 años – CEIP LA CELADA