El Col·legi Públic Ferrández Cruz és una escola pública situada en el centre històric de la ciutat d’Elx, a la província d’Alacant, Espanya.

Entre les característiques del col·legi, compta amb aules específiques que estan dissenyades per a diverses activitats educatives. A més, es troba prop de patrimoni cultural, la qual cosa permet a l’alumnat conéixer i aprendre sobre la història i la cultura de la zona.

Les aules són espaioses, la qual cosa proporciona un ambient còmode per a l’aprenentatge i l’ensenyament. A més, el claustre de professors compta amb un gran bagatge i experiència, la qual cosa assegura una educació de qualitat per als estudiants. El col·legi també compta amb gimnàs i una pista d’esbarjo perquè els estudiants puguen realitzar activitats físiques i esportives.

Una altra característica important del col·legi és el seu ambient familiar. Pel fet que el nombre d’alumnes és reduït, els discents tenen l’oportunitat de conéixer-se millor i participar en activitats escolars i extracurriculars junts, la qual cosa crea un clima d’amistat i companyonia.

El Col·legi Públic Ferrández Cruz també és un centre educatiu innovador que ofereix diverses matèries i projectes exclusius. Per exemple, el centre educatiu compta amb un programa de robòtica que permet als estudiants aprendre habilitats tecnològiques i de programació. A més, el col·legi ofereix un enfocament pedagògic innovador que s’adapta a les necessitats de cada estudiant.