PROJECTE GUARDABOSC

Jornada de Formació per al professorat al Parc Sant Vicent de Llíria
Alumnat treballant a l’aula conceptes relacionats amb el risc per incenci forestal.
Resultat de la recollida de residus plàstics després d’una eixida.

Durant aquest curs part del nostre claustre ha assistit a diferents formacions, tant presencials com online, en el marc del Projecte Guardabosc.

Eixa formació ha tingut el seu ressò al nostre centre, ja que hem compartit amb l’alumnat del tercer cicle i del quart curs els coneixements relatius al món dels incendis forestals, els nostres ecosistemes propers, i les pautes d’actuació en situacions de risc.

Aquestes actuacions s’han traduït en un treball de difusió diària respecte els nivells d’emergència per risc d’incendi forestal, tant a la nostra zona com a tot el territori de la Comunitat Valenciana.

A més a més hem dut a terme, aprofitant les eixides a la muntanya organitzades pel professorat d’educació física, algunes accions encaminades a la millora del medi ambient, centrant-nos principalment en l recollida i correcta separació de residus.

Enllaçant amb altre projecte d’innovació de l’escola, centrat en la reactivació de les zones verdes, també hem dut a terme accions de millora de la neteja al nostre pati amb la creació de la Patrulla Verda, que s’ha encarregat de que l’alumnat prenguera consciència del nivell de brutícia del pati, i s’encoratjara a millorar-ho de manera col·lectiva.

Cartelleria informativa sobre el nivell de pre-emergència per incendi forestal situada a l’entrada del centre.

Logo del Projecte i alumnat del Centre actualitzant dades.