Orientadora Escolar

És un servei d’atenció especialitzat dirigit a l’alumnat, les famílies i el professorat, és a dir, a tota la comunitat educativa.
Les línies estratègiques de treball de l’Orientadora del Centre fan referència a: millorar el rendiment acadèmic del nostre alumnat, afavorir els processos d’ensenyament-aprenentatge i oferir suport en cas d’ésser necessari, dinamitzar les tutories, treballar temes d’igualtat, convivència i benestar emocional, oferir i donar suport als moments de transició entre les diferents etapes, i afavorir l’acompanyament de tot l’alumnat nouvingut.

Infantil 3 anys, què podeu treballar a casa?

Heu escoltat parlar de les funcions executives? Què son? Com podeu treballar-les? Ací teniu una xicoteta introducció.

Aquest curs hem iniciat el projecte de l’alumnat mediador. De manera voluntària l’alumnat de 5é i 6é s’ha format en aspectes relacionats amb les habilitats socials, l’empatia, l’escolta activa… per tal de resoldre els xicotets conflictes que es generen al pati, sempre amb la supervisió i suport del professorat.

En breu arribem al tercer trimestre i comencem amb les activitats de transició. El nostre alumnat de 6é se’n va a l’E.S.O!