Projecte Sostenible

És un projecte inclusiu i participatiu que involucra tota la comunitat educativa del centre, està orientat a promoure un canvi per impregnar de sustentabilitat el centre, el seu funcionament i el seu entorn més immediat.

Consisteix en un procés de millora continuada que es porta al llarg de cada curs escolar, realitzant activitats i celebrant: el Dia de l’Arbre, la cura de plantes a les aules, la cura de plantes als diferents patis, tot el procés que comporta el treball a l’hort escolar, treballem el reciclatge utilitzant diferents contenidors (cartó i plàstic) a totes les aules,  a les zones comunes, en recipients de reciclatge (cartró, plàstic i piles) en un punt de l’edifici escolar.

A més, recollim taps per a un nen amb discapacitat i per a un projecte de l’Ajuntament de Benifaió ‘el banc de l’amistat’. Aquest compromís el duem a terme des de fa 7 anys, col·laborant amb diferents famílies i afegint des del curs anterior el projecte de l’Ajuntament.