Projecte saludable

El projecte reforça constantment la capacitat de l’escola, que ofereix a l’alumnat un lloc formatiu saludable per viure, aprendre i treballar. El projecte està integrat en dos pilars destinats tant a les famílies com a l’ alumnat.

D’ una banda s’ incentiva durant tot el curs el fet de conscienciar l’ alumnat de portar un estil de vida i alimentació saludable incorporant una bona alimentació i esport.

D’altra banda, el centre ha marcat tots els dimecres com el dia de la fruita on l’alumnat és necessari que porte per a dinar fruita. A més el centre participa en el projecte de Fruita a l’Escola, on els mesos de maig i juny des d’AVA-ASAJA (Associació d’Agricultors) ens envien diàriament al centre fruita de temporada i productes lactis perquè cada alumne i alumna tingui aquesta quantitat diària de fruita i lactis que necessita.