Projecte Tecnològic : Les TIC

Al centre integrem l’ús de les TIC (Tecnologies de la informació i la comunicació) en la vida diària de l’escola. Es tracta de tots els recursos, programes o eines que podem utilitzar avui dia per administrar, processar i compartir informació a través de nombrosos suports tecnològics com són la televisió i ràdio, treballar en tauletes digitals, en ordinadors, l’ús d’internet, etc.

La societat actual fa imprescindible incloure la tecnologia a les aules ja que la societat es desenvolupa utilitzant les noves tecnologies tant en l’ àmbit laboral com en la seva vida diària. Estem preparant els futurs ciutadans del segle XXI, una societat immersa en la tecnologia i en l’avanç comunicatiu, laboral i social.

L’ àmbit educatiu té la responsabilitat d’ anar introduint totes aquestes tecnologies per afavorir l’ aprenentatge dels alumnes i alumnes, a més d’ ajudar que les dominin en un món en el qual ja formen part de la vida professional i el seu entorn social.

Totes les aules treballen amb pissarres digitals. Hi ha ordinadors de sobretaula a les aules i aula TIC. I per a determinats projectes i assignatures al centre treballem amb tauletes digitals amb els alumnes de 4t, 5è i 6è.