Tal com s’especifica en el projecte de menjador escolar, l’alumnat usuari d’aquest servei que no vaja a fer ús del mateix haurà de comunicar-ho amb suficient antelació o abans de les 10:00 h. del mateix dia. En aquest sentit, i per tal de facilitar aquesta justificació, hem elaborat un formulari. És molt important que utilitzeu aquesta via quan el vostre fill/a falte al menjador, per tal que la falta es considere justificada i es descompte l'import del servei corresponent a aquest dia.

Tal como se especifica en el proyecto de comedor escolar, el alumnado usuario de este servicio que no vaya a hacer uso del mismo tendrá que comunicarlo con suficiente antelación o antes de las 10:00 h. del mismo día. En este sentido, y para facilitar esta justificación, hemos elaborado un formulario.Es muy importante que utilicéis esta vía cuando vuestro hijo/a falte al comedor, para que la falta se considere justificada y se descuente el importe del servicio correspondiente a ese día.

JUSTIFICAR LA NO ASSISTÈNCIA AL MENJADOR / JUSTIFICAR LA NO ASISTENCIA AL COMEDOR

Nom i Cognoms de l'alumne/a / Nombre y Apellidos del alumno/a(Requerit)
Curs / Curso(Requerit)
Dia o dies de no assitència / Día o días de no asistencia(Requerit)
Correu electrònic / Correo electrónico(Requerit)
Justificació / Justificación(Requerit)
Selecciona una d'aquestes opcions.