Ona Benicadell

Espai on podeu trobar tots els pòdcasts de la ràdio del nostre centre

La gent de l'IES

Un espai destinat a conéixer un poc millor a la gran comunitat educativa de l’IES Manuel Sanchis Guarner. Des dels micròfons de “La Gent de l’IES”, professorat, alumnat i famílies compartiran les seues inquietuds i reflexions, així com els seus interessos i les seues aficions.

La Gent de l'IES. Episodi 2. Testimonis d'exalumnes

Resum de l’episodi: La comunitat educativa de l’IES Manuel Sanchis Guarner és molt diversa i inclou, fins i tot, a antics alumnes que ja fa alguns anys que van finalitzar la seua etapa formativa a Castelló de Rugat. En aquest episodi, Nohemi Díaz i Miquel Gomar compartixen amb nosaltres la seua experiència com estudiants universitaris fora de la Comunitat Valenciana. Al cap i a la fi, tots els qui han passat pel nostre centre sempre formaran part de la gent de l’IES.

Data de gravació: 19 de juliol de 2024. Participants: Nohemi Díaz (exalumna), Miquel Gomar (exalumne), Alberto Gómez (prof.). Equip tècnic: Pau M. Soler.

La Gent de l'IES. Episodi 1. Silenci en el set

Resum de l’episodi: En aquest episodi inaugural, les alumnes Júlia Ordiñana i Mar Ferrer aborden algunes curiositats dels rodatges de cinc de les pel·lícules més famoses de tots els temps. 3, 2, 1... acció!

Data de gravació: 26 d’abril de 2024. Participants: Júlia Ordiñana (2n BAT), Mar Ferrer (2n BAT), Alberto Gómez (prof.). Equip tècnic: Pau M. Soler, Lluis B. Prats.