El passat dimecres 18 de febrer de 2026, el nostre centre va acollir una interessant activitat sobre responsabilitat fiscal a càrrec de la tècnica d’Hisenda Alicia Nova Valiente, dins del programa d’Educació Cívic-Tributària que la AEAT oferix als centres educatius. L’activitat, organitzada pels departaments de Geografia i Història i Economia, estava adreçada a l’alumnat de Cultura Jurídica i Democràtica i Economia de 1r de Batxillerat, i d’Empresa i disseny de models de negoci de 2n de Batxillerat.
L’activitat va consistir en una exposició molt amena en la que la tècnica d’Hisenda va abordar qüestions com el marc tributari espanyol, la gestió dels recursos públics, les obligacions tributàries de la ciutadania i la responsabilitat fiscal, entre d’altres. L’alumnat, que es trobava acompanyat pels professors responsables de l’activitat, Maria Teresa Roselló i Alberto Gómez, va seguir les explicacions d’Alicia amb molta atenció, tot plantejant nombroses preguntes que van ser amablement ateses per la tècnica.
Des del centre, agraïm a la AEAT l’organització d’estes visites als centres educatius, que ja vam rebre el curs passat, i a la seua tècnica, Alicia, per la gran atenció que ens va dispensar.



