Eixida de 2n de Bat a Dénia i Xàbia

El passat divendres 4 d’octubre, l’alumnat de 2n de Batxillerat va fer un itinerari didàctic, organitzat pel departament de Geografia i Història, entre les localitats alacantines de Dénia i Xàbia.

Acompanyat pels professors Laura Gandia (Anglés) i Alberto Gómez (Ciències Socials), l’alumnat va iniciar el seu recorregut a la Cala de les Rotes de Dénia i va travessar a peu el Parc Natural del Montgó fins a arribar al port de Xàbia. Al llarg de la ruta, es van realitzar diferents parades per observar i comentar monuments històrics com la Torre del Gerro o accidents geogràfics com el Cap de Sant Antoni.

La jornada va concloure amb una travessia en vaixell fins al port de Dénia, que ens va permetre apreciar els accidents geogràfics costaners des de la mar.