Devolució dels llibres de text del curs 2023-2024

El pròxim 20 de juny es realitzarà la recollida de llibres de text que pertanyen al banc de llibres del centre. Per tal de facilitar i agilitzar la tasca, l’alumnat portarà en una borsa tots els llibres, juntament amb els dos fulls del document de lliurament de llibres del seu curs (un per al centre i l’altre per a les famílies), degudament emplenats:

El professorat revisarà cada lot per a comprovar que està complet i en bon estat. En cas que algun llibre no estiga en condicions per al seu ús el pròxim curs, l’alumnat rebrà un full on s’instarà a reposar o pagar el material que estiga deteriorat. El no compliment d’aquesta norma implicarà que l’alumnat quedarà fora del programa xarxa de llibres per al curs 2024-2025.

L’alumnat de 2n de Batxillerat que ha participat en el Banc de Llibres el dipositarà al centre, seguint les mateixes indicacions que la resta de grups, el divendres 21 de juny d'11.00 a 13.00 h.