Mobilitat Erasmus del nostre alumnat a Mönchengladbach, Alemanya

Un total de 6 alumnes de 4t d'ESO (Naiara Palau, Jordi Mahiques i Samara Llorens) i de 1r de Batxillerat (Artem Stepashkin, Leyre Vicedo i Lola Úbeda) van viatjar el passat 12 de maig, junt amb les professores Noèlia Vidal i Irene Puig, a la ciutat de Mönchengladbach, en Alemanya. Es tractava de la darrera mobilitat del projecte Erasmus compartit amb els socis d'Alemanya, Croàcia i Itàlia. L'alumnat va participar en diferents tallers sobre temàtica STEM mitjançant aplicacions digitals. A més, van visitar la facultat de Física de la Universitat d'Aachen, on van assistir a una ponència sobre l'app Phyphox. A les vesprades van realitzar visites culturals a les ciutats de Colònia, Düsseldorf i Aachen. Va ser una setmana plena d'experiències úniques compartides amb l'alumnat dels centres socis que estem segures que perduraran en la seua memòria per a sempre.