Activitats amb motiu del 8 M, Dia de la Dona

El Dia Internacional de les Dones se celebra el 8 de març de cada any i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides. És el dia que es denuncia el sexisme i la desigualtat de drets i oportunitats entre homes i dones.

Per tal de commemorar aquesta efemèride, al nostre centre hem realitzat una sèrie d’activitats i tallers per a conscienciar al nostre alumnat de la importància de treballar per una societat més justa i igualitària. Entre les activitats dutes a terme han estat: tallers d’anàlisi d’anuncis publicitaris sexistes, tallers de marca pàgines, xapes, polseres, murals sobre dones esportistes i sobre escriptores amb pseudònims masculins, taller sobre anàlisi del sexisme als videojocs, visionat de pel·lícules feministes, etc.

Les alumnes de l’optativa de Literatura Universal de 1r Batxillerat han preparat una exposició, “No deixem en l’oblit les dones escriptores”, que fa un repàs per la vida de diverses escriptores que han hagut de signar amb un nom masculí per a poder veure publicada la seua obra. A més, les mateixes alumnes van explicar a l’alumnat de 1r ESO el contingut de l’exposició.

Moltes gràcies per la vostra feina.

El nostre alumnat, de segur, que ha gaudit molt amb els tallers i les diferents activitats. Continuarem treballant per un centre coeducador.