Descobrint Barcelona

El 19 i 20 de desembre, l’alumnat de primer i segon de batxillerat, acompanyat del professor Alberto Gòmez i les professores Ana Galbis i Lluïsa Gallego van passar uns dies culturals i lúdics a la ciutat de Barcelona.

Els va acompanyar el bon temps i van poder passejar pel Barri Gòtic, visitar la Catedral i el Palau de la Generalitat Vam gaudir de l’arquitectura modernista de Gaudí i passejar pel parc Güell. Tampoc va faltar caminar pel passeig de Gràcia i la Rambla fins al Maremàgnum, aquest dia van caminar moltíssim, però va ser tot un plaer fruir de l'ambient nadalenc que engalanava els carrers.

L’alumnat i professorat van acudir al teatre Tívoli a veure el musical de Grease, les cançons i els balls ens vam transportar a una altra època i es van divertir moltíssim.
Al tornar el professorat va felicitar l’alumnat pel seu comportament durant el viatge.

El pròxim curs més!!!!