Activitats del 22 de desembre

L’últim dia abans de vacances de Nadal hem fet activitats lúdiques i molt nadalenques. El matí ha començat amb el tradicional concert de Nadal dirigit pel professor de música Salva Sanchis en el qual ha participat alumnat de diferents cursos i professorat. Per tancar el concert el professorat, ajudat pel públic, ha cantat una barreja de les nadalenques més conegudes.

A continuació, una bona part de l’alumnat, acompanyat per professorat, s’ha desplaçat fins al camp de futbol de Castelló de Rugat per fer un torneig i la resta s’ha quedat al centre per participar en diversos tallers organitzats pel personal dels diferents departaments.

Els tallers han sigut diversos i variats (Karaoke i ball, esports al gimnàs, ciris nadalencs, decoració nadalenca amb pals de fusta, observació amb microscopis, pyssla, jocs de taula, obrador de pa, targetes de Nadal, Targetes pop up amb fractals, paper toys...), podeu veure com de bé ens ho hem passat.

Ha estat tot un matí de convivència i companyonia, en el qual participem totes i tots. Segur que us han entrat ganes de participar, us haureu d’esperar al pròxim any.

BON NADAL!!!!