Participació en la “II Jornada Coeducacentres”

Participació en la "II Jornada Coeducacentres"

El 28 de juny, professorat, alumnat i famílies del nostre centre han participat en la jornada que tancava el projecte Coeducacentres en el qual hem participat durant el curs 2021-22. La Nucia, província d’Alacant, va acollir a unes 400 persones provinents que representaven als 85 centres que han participat en aquest programa, tant d’educació primària, instituts d’educació secundària, centre de formació professional i escoles oficials d’idiomes de tota la Comunitat Valenciana. Aquest programa està organitzat per la Secretaria Autonòmica d’Educació i FP de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana i el CEFIRE, amb la col·laboració de l’Ajuntament de La Nucia.

Va ser una jornada intensa de formació i d’encontre entre tots els centres, i també molt enriquidora, ja que els diferents centres vam tindre l’oportunitat de conéixer-nos, de compartir experiències i bones pràctiques que ens animen a continuar treballant perquè el nostre centre siga un centre coeducador. Encara que tots i totes les que vam ser a La Nucia considerem molt positiva l’experiència, ara toca avaluar la nostra participació en el programa i començar a treballar en l’organització del pròxim curs. Us tindrem informats/des i esperem que tota la comunitat educativa participe en les propostes.

Miquel Soler i Gràcia, Secretari Autonòmic d’Educació, va tancar l’acte i va agrair a tots els centres l’esforç i el treball realitzat, també va insistir en la importància del fet que tota la comunitat educativa participe dels projectes dels centres educatius per a promoure un canvi en la societat.