Trobades 2021

Missatge de la CAPPEV (Coordinadora d’alumnat, famílies i mestres d’escoles en valencià de la Marina Alta):

Benvolgudes companyes, benvolguts companys,

Després d’aquests temps atípics que ens ha tocat viure, hem après moltes coses importants: maneres diferents de col·laborar, de treballar, de comunicar, de relacionar-nos… En definitiva, ens hem reinventat.

Aquesta pandèmia obliga també a la CAPPEV Marina Alta a reinventar-se davant els escenaris que ha originat la nova normalitat.

Enguany hi haurà Trobada! Tindrà lloc el dia 22 de maig.  Aquesta serà diferent però molt especial. Consistirà en una Trobada Virtual  on podrem gaudir d’algunes de les activitats que solíem trobar en aquest encontre tan divertit i esperat per tota la comunitat educativa.

Ara més que mai necessitem la vostra participació per donar suport a aquesta Trobada. Estem completament segurs que amb la suma de tots els esforços ho aconseguirem.

Aviat rebreu informació més detallada del format.

Per anar escalfant motors,  vos adjuntem el procediment per fer la comanda de samarretes:

Enguany  les samarretes són les de l’any passat però amb un preu millorat!  Les hem rebaixat a 5€.

Com ja sabeu el curs passat, vàrem encetar un projecte per a la gestió de les samarretes totalment diferent a com venia fent-se. Els/les protagonistes són els/les alumnes  del projecte de reprografia del centre Raquel Payà de Dénia. Ells i elles tenen moltes ganes de preparar les comandes dels nostres centres educatius.

És per això que us adjuntem el formulari de comanda per tal que pugueu gaudir-la aquest estiu: arrels de vida, llavors de futur!

El termini per comprar les samarretes finalitzarà 18 de juny. Una vegada enviat el formulari, cal pagar els diners a la Secretaria del col·legi. Gràcies.

———————————————————————————————————————————————————————————–

Ups! No hem pogut localitzar el teu formulari.