Som atletes!

Els nostres alumnes del 3r cicle (5é i 6é de primària) han realitzat una unitat didàctica amb la temàtica de l’atletisme. Per al desenvolupament de la mateixa, hem contat amb Teo Rodríguez, un tècnic de la Federació Valenciana d’Atletisme, que ha participat en algunes sessions al llarg d’esta unitat didàctica.

Esta col·laboració és resultat de ser un centre reconegut CEPAFE (Centre promotor del l’activitat física i l’esport) i al mateix temps dur a terme el PEAFS ( Projecte d’esport, activitat física i salut).

Al cap i a la fi, el fet de comptar amb un entrenador especialitzat ha afavorit una major motivació de l’alumnat, on han aprés i practicat diferents disciplines que pertanyen a este esport, com ara les curses de tanques i de relleus, el bot de llargada i triple bot així com les modalitats de llançament de disc, pes i javelina.

La pròxima temàtica serà l’esport d’orientació, on desenvoluparem la unitat didàctica «PENSA I CORRE». En aquesta ocasió, també tindrem la col·laboració d’un tècnic de la Federació Valenciana de Curses d’Orientació.

.

Mapa del centre per treballar l’orientació en Ed. Física

Destacar també altres programes que durem a terme a l’escola amb la finalitat de fomentar un estil de vida saludable. Estos seran, entre d’altres, la participació en AULA CICLISTA, en PILOTA a L’ESCOLA així com ens prepararem per a celebrar el proper dia 31 de març EL DIA INTERNACIONAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA I L’ESPORT.

Ja sabeu… EL POU ES MOU! i més encara en esta situació de pandèmia mundial que estem vivim i on té major importància fomentar l’activitat física i salut!