Mobilitat Erasmus+ a Sminthi (Grècia)

Cinc alumnes de sisè de Primària (Amine, Josep, Nina, Pablo i Sandra) i tres mestres de la nostra escola (Belén, Blanca i Olívia) estan participant, aquesta setmana, en una de les mobilitats formatives del projecte Erasmus+ “The Sun and the Blue”, que té lloc a la ciutat grega de Sminthi, a la regió de Xanthi.

L’experiència serà completa per a totes i tots. L’alumnat estarà acollit en famílies, amb alumnes d’allí, per la qual cosa coneixeran de primera mà les tradicions i costums de la regió. A més, el programa preparat pel “Gimnasio Smynthis”, nom de l’escola, és ben complet, i inclou tallers  on preparan la representació d’un musical,  visites a l’entorn natural i aproximació a espais culturals i arqueològics de rellevància.

Recordem que el projecte “The Sun and the Blue” té l’objectiu de treballar els valors culturals, naturals i socials que ens uneixen a diferents pobles. En el projecte participen les següents escoles:

• Scuola “Giuseppe Mazzini”, de Marsala (Sicília), a Itàlia (centre coordinador).
  • Szkola Marie Sklodowskiej-Curie, de Stolpie (Lublin), a Polònia.
  • Zemgales Vidusskola, de Slampe (Tukuma Novads), a Letònia.
  • Gymnasio Smynthis, de Sminthis (Xianthi), a Grècia.