Admissió i matriculació

Procés admissió termini ordinari: ací trobareu actualitzada la informació per a l'admissió del nou alumnat, curs 2024/2025.

La Conselleria d’Educació va publicar el 26 d'abril de 2024 la resolució que regula el calendari d’admissió i matriculació per al proper curs 2024-2025. La presentació de sol·licituds d’admissió telemàtica en Infantil i Primària serà del dijous 30 de maig al dijous 6 de juny.

La Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació va procedir el dimarts 14 de maig al sorteig de les inicials del primer i segon cognom que, en cas d’empat en la baremació del procés d’admissió per al pròxim curs 2024-2025, resoldran estos casos.

D’esta manera, si després de la baremació oportuna, tenint en compte els diferents criteris, hi ha empat entre l’alumnat, s’ordenarà la llista alfabèticament, a partir d’estes inicials: AP per al primer cognom i PO per al segon. En cas que l’alumnat participant no tinga un segon cognom es considerarà que este comença per AA.

A continuació trobareu els enllaços als diferents apartats amb tota la informació procedent de la Conselleria d'Educació.

La matrícula de nou alumnat en termini extraordinari, la realitza el departament d'Educació de l'Ajuntament de Xàbia a l'edifici de la Casa de la Cultura: Plaça de Baix, 6 (Xàbia) · Telèfon: 96 579 05 00