Matriculació

Procés admissió termini ordinari: ací trobareu actualitzada la informació per a l'admissió del nou alumnat, curs 2023/2024.

La Conselleria d’Educació ha publicat hui 13 de març de 2023 la resolució que regula el calendari d’admissió i matriculació per al proper curs 2023-2024. La presentació de sol·licituds d’admissió telemàtica en Infantil i Primària serà del 20 al 28 d'abril.

La Conselleria d’Educació va celebrar el dia 1 de març el sorteig públic de les lletres dels cognoms per a resoldre els empats en el procés d'admissió de l’alumnat per al pròxim curs 2023-2024 en Infantil, Primària, ESO i Batxillerat.

Les dues lletres per les quals s'ordenarà el primer cognom són SP, mentre que les dues lletres per les quals s'ordenarà el segon cognom són PS. En cas que l’alumne o alumna no tinga un segon cognom, es considerarà que aquest comença per AA.

La matrícula de nou alumnat en termini extraordinari, la realitza el departament d'Educació de l'Ajuntament de Xàbia a l'edifici de la Casa de la Cultura: Plaça de Baix, 6 (Xàbia) · Telèfon: 96 579 05 00