Educació Primària

Situacions d'aprenentatge

Les situacions d’aprenentatge apropen l’ensenyament a situacions reals de la vida quotidiana. Parteixen d’un context pròxim i plantegen un repte a l’alumnat. La capacitat d’actuació de l’alumnat a l’hora enfrontar-se a una situació d’aprenentatge requereix mobilitzar coneixements implicats en les competències específiques, com ara els conceptes, els procediments, les actituds i els valors.

D’altra banda, les rúbriques són eines que ajuden el professorat a mostrar a l’alumnat de forma clara el que s’espera que aprenguen i com arribar-hi. Una rúbrica és el conjunt d’indicadors del nivell d’acompliment de la qualitat d’una tasca que s’aplica a la informació recollida per a la valoració del progrés de l’alumnat.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies