Eleccions consell escolar. Instruccions votacions.

INFORMACIÓ VOTACIÓ FAMÍLIES

El dret a ser persona electora i elegible correspon a la mare i al pare o, si escau, a qui te la tutoria de l’alumnat matriculat, per tant, hauran de figurar en el cens. Cada persona electora emetrà un sol vot, independentment del nom de fills i filles que tinguen escolaritzats en el centre.

El vot serà directe, secret i no delegable. Cada persona electora haurà d’acreditar la seua identitat mitjançant la presentació del DNI.

El sector famílies podrà votar presencialment el dia 23 de novembre a partir dels 16.00 hores i fins als 20.30 hores, moment en què és tancaran els mesos electorals. Els mesos estaran ubicades en l’hall principal del conservatori.

Vot no presencial
Els famílies podran participar en la votació enviant el seu vot a la mesa electoral del centre per correu certificat o lliurant-l’a la Direcció del centre o la taula, mitjançant missatger, familiar o mandatari, abans de la realització de l’escrutini. A partir d’avui és poden recollir els paperetes, per al vot no presencial, a la secretària del centre. Per a garantir el secret del vot s’utilitzarà el sistema de doble sobre.

• El sobre exterior és dirigirà per correu certificat a la mesa electoral, o bé, és podrà lliurar a la Direcció del centre que el custodiarà fins al seu lliurament a la mesa electoral. El dia dels eleccions també és podrà lliurar davant la mesa electoral. El sobre contindrà signatura manuscrita i coincident amb la signatura que apareix en el document d’identificació que aportació, fotocòpia del DNI o d’un altre document acreditatiu equivalent.
  • El sobre interior: blanc i tancat en l’interior del qual s’haurà inclòs la papereta de vot.