Altres cursos Ensenyaments Professionals

L’accés a segon, tercer, quart, cinqué i sisé curs dels Ensenyaments Professionals està regulat per:

Ordres 49/2015 i 28/2011 per les quals es regula l’admissió, l’accés i la matrícula, així com els aspectes d’ordenació general, per a l’alumnat que curse els Ensenyaments Elementals i Professionals de Música i Dansa a la Comunitat Valenciana.

Decret 158/2007 pel qual s’estableix el Currículum i es regula l’accés als Ensenyaments Professionals.

Qui es pot presentar?

Qualsevol persona, tot i que la legislació estableix una edat idònia per a cursar els ensenyaments musicals:

• Els Ensenyaments Professionals de Música i Dansa es cursaran ordinàriament entre els 12 i els 18 anys
  • Aquesta prova es realitzarà en dues convocatòries anuals.
Aspirants menors de 12 anys
Es poden presentar emplenant la sol·licitud d’inscripció per a aspirants amb edats majors i menors fixades amb caràcter ordinari i enviant la documentació pertinent al Conservatori entre l’1 de febrer i el 30 d’abril. El Consell Escolar aprovarà la sol·licitud.
Aspirants amb més de 18 anys
Es poden presentar emplenant la sol·licitud d’inscripció per a aspirants amb edats majors i menors fixades amb caràcter ordinari i enviant la documentació pertinent al Conservatori. El Consell Escolar aprovarà la sol·licitud.

INFORMACIÓ

CALENDARI:

• Inscripcions:
    • Proves d’accés a ensenyaments professionals (1a convocatòria): del 6 a 17 de maig de 2024
    • Proves d’accés a ensenyaments professionals (2a convocatòria): del 5 a 8 de juliol de 2024
  • Realització proves:
    • Proves d’accés a ensenyaments professionals (1a convocatòria): del 20 a 28 de juny de 2024
    • Proves d’accés a ensenyaments professionals (2a convocatòria): del 19 a 23 de juliol de 2024

LLISTATS:

• Llistat provisional admesos
  • Llistat definitiu admesos
  • Vacants provisionals
  • Vacants definitives
  • Resultats provisionals
  • Resultats definitius

En tot cas, els aspirants majors de l’edat idònia concorreran en llistes separades als aspirants que sí que compten amb l’edat idònia, i quedaran sempre per baix en l’orde d’adjudicació de places vacants.

Procediment d’inscripció a les proves

La inscripció és un procés regulat per la Conselleria i es realitza telemàticament al lloc web https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17074

• Calendari d’inscripció: estarà determinat per la Conselleria d’Educació.
  • Taxa d’inscripció: els anys anteriors han sigut 50,58 €.
  • Tràmit telemàtic: una vegada realitzada la inscripció de forma telemàtica cal entregar la documentació al centre o enviar-la al correu electrònic 12005386.secretaria@edu.gva.es
  • Realització de les proves: estarà determinat per la Conselleria d’Educació.

Una vegada isca la informació serà publicada al lloc web del centre.

Documentació necessària per a realitzar la inscripció

• DNI o document acreditatiu de l’edat.
  • Resguard de la inscripció telemàtica.
  • Resguard del pagament de la taxa d’inscripció.
  • Si escau, document acreditatiu de bonificació de taxes (família nombrosa, monoparental, etc.)
  • Fotocòpia en paper de les obres que es presentaran a la prova.

En què consisteix la prova i com es qualifica?

Més informació a l’inici d’aquesta pàgina.

Publicació del llistat d’aspirants aprovats

Els resultats provisionals de les proves es publicaran com a màxim dos dies després de la seua realització.

• Les persones interessades podran interposar una reclamació contra la llista provisional en el termini de tres dies hàbils a partir del dia següent de la publicació, mitjançant un escrit dirigit a la direcció del centre.
  • Una vegada resoltes les reclamacions, la direcció publicarà el llistat definitiu d’aspirants amb plaça i l’horari de matriculació al centre
  • Si l’aspirant supera la prova però no arriba a obtindre plaça, quedarà en llista d’espera per si es produeixen baixes o renúncies de matrícula. Aquestes llistes d’espera caducaran el 31 de desembre de l’any de realització de la prova.