Sol·licitud títol EEPP

Des de la secretaria del Conservatori Mestre Feliu, informem que l’alumne/a que haja superat TOTES les assignatures curriculars de sisé curs ha de passar per la secretaria del centre per a replegar el certificat d’estudis. En aquest certificat constarà la seua nota mitjana necessària per a sol·licitar, posteriorment, el Títol Professional de Música.

Informem que, l’alumnat d’avaluació anticipada ja pot apropar-se a la secretaria del centre a recollir el certificat. I, l’alumnat de sisé d’avaluació ordinària podrà fer-ho a partir del 13 de juny.

Una vegada recollit el certificat ja pots sol·licitar el Títol Professional de Música.

Com puc sol·licitar el títol?

Mitjançant la nostra pàgina web podràs accedir al tràmit per a l’expedició de títols:

PAS 1:

Una vegada al tràmit (pàgina de la GVA), dins de l’apartat sol·licitud has d’omplir l’imprès: SOL·LICITUD DE TÍTOL A EXPEDIR PER LA GENERALITAT:

A – DADES DE LA PERSONA SOL·LICITANT

Important: cal tenir en compte que el títol reflectirà el nom i cognoms que fiqueu a la sol·licitud. Reviseu l’accentuació i que estiga el nom complet com figura al DNI.

B – DADES DEL CENTRE

– Codi del centre: 12005386

C – ESTUDIS CURSATS PER ALS QUALS SOL·LICITA TÍTOL

– Pla d’estudis: LOE

– Denominació: Títol professional de música.

D – PAGAMENT DE TAXES

– Títol professional de música (LOE) = 19,63 euros (pagament ordinari). Si el teu pagament és amb Bonificació o Exempt has de portar còpia dels documents que ho acrediten i pagar la taxa corresponent segons aquesta situació.

PAS 2:

Accedir a l’imprés de taxes següent i clicar en l’opció: Per a obtindre la taxa per al Títol de Tècnic en Música.

Una vegada dintre del model 046 cal buscar el nom del conservatori en el desplegable de l’òrgan gestor i omplir les dades personals de l’apartat A.

Realitzat això, en l’apartat B, cal escriure un 1 en l’opció TÍTOL PROFESSIONAL DE MÚSICA (LOE), TÍTOL TÈCNIC EN ENSENYAMENTS PROFESSIONALS DE MÚSICA (LOMQUE).

Seguidament, cal elegir el tipus de matrícula (ordinària, bonificació o excepció) segons situació particular.

I, finalment a l’apartat C podreu comprovar l’import total a abonar. Si està tot correcte cal clicar en Aceptar i fer l’ingrés de les taxes.

Una vegada realitzat el tràmit i pagat les taxes:

Has de presentar en Secretaria els següents documents

• La Sol·licitud.
  • El Model 046.
  • Justificant del pagament (amb fotocòpia documents en cas de bonificació o exempció)
  • Fotocòpia del DNI.

Per a qualsevol consulta no dubtes a cridar-nos 964472748 o enviar un correu a 12005386.secretaria@edu.gva.es