Setmana Cultural 2024 al Mestre Feliu

Els dies 25, 26 i 27 de març celebrarem la nostra setmana cultural, unes jornades on l’alumnat podrà gaudir de diferents activitats que complementen la nostra activitat docent habitual.

Uns dies per a gaudir de la música d’una manera lúdica, amb activitats, màsters, xarrades, conferències…

Les activitats ombrejades en verd estaran obertes per a tot el públic que vulga acostar-se a l’Auditori Pedro Mercader.

Vos esperem!!

Setmana cultural 2023

Els dies 3, 4 i 5 d’abril celebrarem la nostra setmana cultural, unes jornades on el nostre alumnat podrà gaudir de diferents activitats que complementen la nostra activitat docent habitual. Uns dies per a gaudir de la música d’una manera lúdica, amb activitats, màsters, xarrades, conferències, jornades de portes obertes, tallers, activitats per a famílies….

Aquestes activitats estan pensades tant per als alumnes del centre i les seues famílies com per als alumnes de les escoles de música de les comarques de Castelló i Tarragona, (omplint el formulari adjunt). VOS ESPEREM !!!!

INFORMACIÓ

FORMULARI INSCRIPCIÓ